Avonden van het muziekverhaal

Reeds vanaf de oprichting heeft Stichting ‘Zapper’ de organisatie van avonden rond het muziekverhaal voor haar rekening genomen. Tijdens deze avonden vertellen deelnemers hun belevenis, waarna het hiermee verbonden muzikale nummer door onze huisband ten gehore wordt gebracht. Inmiddels is de lustrumuitvoering in voorbereiding. Ook deze keer verleent de Oudheidkamer in Ridderkerk ons weer gastvrijheid om de gasten te ontvangen.

De volgende avond staat gepland op zaterdag 15 maart 2014. De gasten van de eerdere avonden zullen een uitnodiging ontvangen. Nadere informatie maken via deze website bekend. De titel van de avond: ‘passie, blues en de dichter’. Onder dezelfde naam is een boek in voorbereiding met de beste verhalen van de eerdere edities. Bezoekers van de vijfde avond zullen het boek ontvangen.

Tijdens alle eerdere avonden vanaf 2009 stelde Stichting ‘Zapper’ de opbrengsten en een extra bijdrage beschikbaar voor bijvoorbeeld het Liliane Fonds en de stichting Child at Venture.

Nogmaals, nadere informatie maken we per mail en via de website aan potentiële bezoekers bekend.

JoomSpirit